.CHOOSE YOUR STYLE

כיצד לשמור על ריהוט הגן בחורף

כיצד לשמור על ריהוט הגן בחורף

גינה או מרפסת שמש ללא ספק מחייבים אותנו לרהט אותם באמצעות ריהוט גן יוקרתי אשר מעניק תוספת רעננה ובפרט מעוצבת לכל החלל הזה, לא מעט כסף מושקע בעיצוב ואבזור וזאת על מנת לתת תחושת ביתיות גם “מחוץ בית”.
הבעיה העומדת בפנינו היא התבלות הרהיטים כתוצאה מהזמן וכמובן ממזג האוויר, בעיה זו מחייבת אותנו לשמור על הריהוט ולא תמיד איננו יודעים כיצד.

החורף הגיע ואיתו לא רק גשמי ברכה אלא גם נזקים שלנו עלולים לעלות ביוקר, ריהוט הגן בעיקרו מורכב מסוגי עץ בד, אלומיניום ועוד שונים ולכל אחד מהם דרוש הידע כיצד לשמור עליהם גם לטובת השנים הבאות.
בעונת החורף בה הגשמים מבקרים אותנו לא פעם ריהוט הגן שלנו יכול בקלות להינזק או להיהרס וייתכן גם גרימת עובש שתגרום לרהיטים להיאכל.
נזק נוסף יכול להיגרם לריהוט העשוי מברזל הוא הופעת חלודה אשר תתפשט אפילו עד חירור הרהיט.

אומנם גם בעונת הקיץ יש הסיכוי להתבלות הינו גבוה ועל כן מומלץ לתחזק ולשמור גם בעונה זו.
ריהוט העשוי עץ מומלץ להרחיק מפני השמש. עץ הוא חומר רגיש מאוד גם לפגעי שמש. יש להציב את ריהוט העץ תחת שמשייה או סככה להצללת האזור בו הוא מונח ובכך למנוע פגיעה בריהוט.
צעד הראשון בשמירה על הריהוט הוא על ידי בחירת רהיטים עשויים חומרים המתאימים לשהייה בחוץ. גם חומרים אלה דורשים עזרה לשמר את עמידותם, אותה ניתן להשיג באמצעות מריחתם בשעווה מיוחדת.

ועל מנת להגן על הרהיטים מפני עובש חשוב לזכור שעובש גדל בעיקר בסביבה רטובה ולחה – ולכן מומלץ לשמור על הרהיטים וסביבתם יבשים כלל האפשר למניעת הצטברות עובש.
שנית חשוב לזכור כי ריהוט מעץ דורש יחס יותר מיוחד שכמה שעות עבודה הכוללות שיוף ומריחת לכה יהפכו אותם לחדשים ממש.

טיפ קטן לתחזוקה נכונה של רהיטים מעץ מומלץ למרוח שמן טיק על כל הרהיט (גם בחריצים) – שמן טיק ישמור על העץ מסדקים וכתמים ובנוסף יגן על הריהוט מפני תולעים או חרקים אחרים.

לאחר השטיפה והטיפול ברהיטים שלכם אתם צריכים להחליט איפה ואיך לאחסן אותם בחודשי החורף .
במהלך העונה הקרה מומלץ להגן על הרהיטים מפני גשם ולכלוך באמצעות כיסוי המותאם לרהיטים אלה, אם תשאירו את ריהוט הגן בחוץ בחודשי החורף הוא עלול להיחשף למזג אוויר קיצוני ולהרס, לכן אתם צריכים להשקיע באיכות ריהוט הגן שאתם רוכשים.
רצוי לרכוש כיסויים איכותיים מבד נושם לריהוט הגן, וכך הרהיטים שלכם יקבלו את ההגנה המקסימאלית גם מפני לכלוך ציפורים הגורמים לריקבון.

ובכלל ההמלצה שלנו היא שאם אין לכם שימוש בריהוט הגן בחורף רצוי לאחסן אותו במחסן כמובן מכוסה ומוגן בפני הגשם. במידה ואין לכם מקום מספיק רחב לאחסון יש לעטוף את הריהוט בכמה שכבות של ניילון לאטימה מוחלטת.

התקשרו אלינו