.CHOOSE YOUR STYLE

רהיטי גינה איכותיים

רהיטי גינה איכותיים

מבחינתי, ריהוט גן יוקרתי ואיכותי לגינה יכולה להיות השמיכה המאובקת והסמרטוטית שנמצאת בבגאז’ של הרכב המשפחתי שלנו ומשמשת אותנו בפיקניקים בפארק או בכל אירוע בו מעורבים דשא, ילדים וישבנים. מבחינת הצד השני, רעייתי האמנותית וחדורת האמונה היוקדת כי העיצוב עושה את הבית והדקורציה את הגינה, טוענת כי מלבד המאצ’ואיזם חסר הביסוס העובדתי שלי, אני גם די מוגבל מבחינת הבנת הערך המוסף של רהיטי גינה איכותיים לסטנדרט החיים שלנו ולהרגשה הטובה שהם משרים על כל דרי הבית ושוכני החצר, כולל החתול השכונתי שהחליט להתפנק לו דווקא על ערסל הבמבוק מבית ריהוט גן קויה דיזיין, שהחלטנו לרכוש ברוב קולות אשתי לפני כשבוע ודווקא ברגע שהחלטתי שהגיע הזמן לבחון את הסחורה מקרוב ובאופן אישי.

האמת, מבלי להישמע נדוש או רכרוכי מדי לאחר כל ההקדמה הארוכה הזו, רהיטי גינה איכותיים או פינות זולה הנמצאים בגינה מטופחת, מלבלבת ומוריקה מדשא טבעי ומסודר או ממרבדי דשא סינטטי שהורכב כיאה וכיאות, מדמים תחושה, למי שיושב עליהם, נח עליהם או אוכל מעליהם, של חופשה פסטוראלית במקום שהוא בית הרחק מהבית. ריהוט גן יוקרתי הוא דבר שניתן לוותר עליו או לדחות את רכישתו למועדים מאוחרים יותר בחיים, ושום דבר קריטי לא יקרה, אך התחושה הנעימה והמזמינה, שכל כך חשובה בתוך בית פרטי, בתוך מבצר שבו חיה משפחה גרעינית אוהבת ומלוכדת, תהיה קצת פחות חזקה ביחס לגינה הפרטית ולשהות בה.

כחלק אינטגראלי ובלתי נפרד מהליך הפיכתי מזומבי דקורטיבי ואמנותי לרמברנדט של רהיטי גינה איכותיים, התחלתי להתעניין בתחום וללמוד את המגוון העצום של מונחים, מושגים והגדרות למה שמכונה עיצוב גינות דקורטיביות ואני נהגתי לכנות בפשטות, הכיסא במרפסת. מסתבר שיש מונח שנקרא שזלונג שמתאר סוג של מיטת שיזוף מעוקלת בצורת האות האנגלית , שמשמשת ככורסא עם הארך עליו ניתן להניח רגליים. חרף הבהרותיי הנמרצות כי ריהוט גן יוקרתי ללא שזלונג וגזיבו תואם אינו יכול להתאים להגדרה של רהיטי גינה איכותיים, חבריי עדיין מתעקשים להישאר בעולם הצר של כיסאות ושולחנות הפלסטיק הפשוטים ובעוד אני מנופף על מנגל אבן גרמני לאס פאלמס יוקרתי מבית קויה דיזיין, הם ממשיכים לנפנף אותי עם המנגל המפויח מהמילואים של לפני עשור.

אני, ואני מניח שאני מדבר בשם רוב הגברים הישראליים, נמצא בתווך שבין אדם קדמון שלא באמת מבין מדוע ערסל גינתי פשוט צריך להיות עשוי מבמבוק איכותי ולא מכמה אריגים המחוברים אחד לשני ובין אדם מתקדם ומודרני המודע לצרכים האורטופדיים של הגוף ולאיכויות הבולטות שברהיטים איכותיים שבנויים כהלכה. את רהיטי הגינה שלנו כבר אי אפשר לתאר, בכל אופן, מבלי להשתמש במילים רהיטי גינה איכותיים ולא רק אנחנו יודעים את זה אלא גם אותו חתול חוצפן שהחליט להזמין גם שני חברים להצטרף אליו לערסל שלי…

התקשרו אלינו