.CHOOSE YOUR STYLE

תכנון הגינה בבית

תכנון הגינה בבית

הדיור בישראל הפך יותר ויותר פרקטי מבחינת מגורים המתאימים לכל סוגי האוכלוסייה, בין אם הצעירים או המבוגרים, עם הילדים או בלי הילדים ועדיין מרבית מן האוכלוסייה תעדיף לגור בבית עם גינה.

בית עם גינה בין אם בית פרטי או דירת גן תהפוך להרבה יותר אטרקטיבית, אנחנו ידועים כאוהבים לארח ועדיין נשמח יותר לארח מחוץ לבית , כאן נכנסת לתמונה הגינה, האוויר הפתוח, הריהוט הפחות מחייב ותחושת החופש של הילדים לרוץ ממקום למקום מבלי שנדאג שהאגרטל יישבר או הסלון יתלכלך.

אז לאחר שהגענו למסקנה כי בית עם גינה הרבה יותר מומלץ מבית ללא גינה ומכיוון שהוא הולך לשמש אותנו יותר ממה שנוכל לתאר לעצמנו אנו חייבים לסדר אותו ובעצם לתכנן את הגינה עד כדי פרקטיות מלאה. ישראל ידועה כארץ שטופת שמש אשר גם בעונת החורף ימי הגשם מועטים ואולי אלו הימים היחידים שלא נתארח בגינה שלנו, במאמר הבא אנו נפרסו בפניכם כמה עצות לניצול מקסימאלי של הגינה בכל עונות השנה, כן גם בחורף הקריר.

ראשית חשוב לבחון את גודל הגינה על מנת שלא ליצור עליה עומס או לחילופין שלא תיראה ריקה אם בורכנו בגינה גדולה הרי שוכל “לשחק” עם עיצוב הגינה כמה שנרצה ויחד עם זאת להכניס אלמנטים מיוחדים.

גינה גדולה – בדרך כלל אנו נמצא בגינה סטנדרטית מערכת ישיבה , שולחן אוכל עם כסאות, נדנדה לילדים וכמה אקססוריז שיעניקו מראה יוקרתי לגינה שלנו אבל האמת מאחורי תכנון גינה מתחילה קודם כל ברצון שלכם כיצד תראה הגינה , האם יהיה לה מראה יוקרתי וטרנדי או האם אנו רוצים את המראה הכפרי כך או כך יש מספר רהיטים שגינה גדולה חייבת להכיל, ראשית אם אנחנו אוהבים לארח בני משפחה וחברים לארוחות גדולות שולחן אוכל הינו ריהוט חובה ויתרה מכך אנו ממליצים על שולחן אשר יש באפשרותו להיפתח ולגדול במידה ומספר האורחים גדל תוכלו ביתר קלות לארח מבלי לחבר שולחנות כמו פאזל, הפריט השני הוא כמובן לילדים נדנדה או טרמפולינה יכולה להעסיק את ילדיכם מספיק זמן והם אף פעם לא משתעממים מזה.

כאשר הגינה קטנה העצה הכי טובה שתוכלו לקבל היא כמובן לא ליצור עליה עומס שכן בסופו של דבר כל תחושת החופש שתרצו להשיג פשוט תיעלם על כן ההמלצה שלנו היא למקם בה שולחן ביסטרו כלומר שולחן מוגבה ושני כיסאות וכך ליצור מראה גינה עדכני ופרקטי.

בתחילת המאמר דיברנו על כך שגם בעונת החורף אפשר ליהנות מהגינה, כיום קיימות פטריות חימום אשר מעוצבות להפליא וגם מעניקות מספיק חום בשביל שנוכל לשבת בחוץ גם שקצת קריר.

לסיכום
ריהוט גינה צריך לבחור נכון בהתאם למראה הבית על מנת שיחבור להרמוניה שאנו רוצים ליצור, וכמובן בהתאם לגודל הגינה, אם הגינה שלנו הולכת לשמש אותנו כמעט כל ימי השנה חשוב לבחור את חומרי ריהוט אמידים וכמובן לקחת בחשבון את התוספת של כיסויים וריפודים.

התקשרו אלינו